Autor Wiadomość
crazy1407
PostWysłany: Czw 1:28, 16 Lut 2012    Temat postu: Regulamin Forum

Regulamin Forum

Każdy zarejestrowany użytkownik jest zobowiązany to przeczytać.

Zanim się o cokolwiek zapytasz sprawdź FAQ

1. - Staraj się formułować myśli zwięźle i przejrzyście, oraz unikaj błędów ortograficznych. Używaj skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite.

2. - Zakaz wstawiania wulgarnych awatarów i opisów.

3. - Zakaz obrażania i przeklinania. Żadne Wykropkowania i Zmiększanie przez zmiane literek nie będzie tolerowane... to forum z kulturą i każdy wybryk będzie odpowiednio karany

4. - Na forum obowiązuje zakaz dodawania i proszenia o linki do filmów porno i erotycznych

5. - Zakaz podszywania się pod innych użytkowników serwisu.W szczególności pod Administratorów i Moderatorów a także pozostałych członków załogi.
(Adminstrator może nawet usunąć takie konto, jeżeli stwierdzi iż podobieństwo nicków nie jest przypadkowe, oczywiście na korzyść starszego konta).

6. - Pisz na temat danego forum, unikaj WIELKICH LITER w treści . Nie kolorujemy postów, kolor przeznaczony jest do wyraźniejszego zaznaczenia zdania lub wyrazu. Nie umieszczaj niepotrzebnych grafik.
Kolor czerwony zarezerwowany jest dla Administratorów i Moderatorów

7. - Jeśli chcesz napisać nowy temat to;
- upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział
- starszy temat ma pierwszeństwo, wiec zanim założysz nowy, wpisz w "szukaj" czy już istnieje taki temat.

8. - Standard dodawania linków;
- linki obowiązkowo muszą być zakodowane
- zakaz umieszczania linków, odnośników i haseł , w których występuje nazwa konkurencyjnej strony. Dodajemy tylko linki http/ftp... żadnych torrentów, edonkey/emule i podobnych linków p2p przed dodaniem sprawdzamy koniecznie czy działają.

9. - Wklejenie tekstu nie Twojego autorstwa spoza forum (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora, wyłącznie za jego zgodą oraz bez ingerencji w treść.

10. - Forum nie jest miejscem na reklamę innych stron i serwisów, chyba że dopuszcza to komentarz danego działu. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane oraz karane.

11. - Nie pisz posta pod postem (double post), używaj opcji "edytuj"

12. - Nie piszemy postów typu " thx", "dajcie na inny serwer" ( wyjątek to powiadomienie ,że linki lub hasło nie działają ).

13. - Posty traktujące o sprawach nie dotyczących ogółu należy kierować na konta prywatne (PW)

14. - Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej.

15. - Przypadki łamania prawa będą zgłaszane właściwym służbom. Użytkownicy ponoszący odpowiedzialność będą łącznie z ich postami usuwani z forum.

16. - W przypadkach, których niniejszy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku.

17. - Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.

18. - Każdy użytkownik ma prawo do podpisu w profilu , który pojawia sie w każdym poście lub komentarzu. Nie może być wulgarny, ani obraźliwy. Nie powinien być dłuższy niż 3 linijki ( 2 może 3 zdania),w podpisie nie ma prawa znajdować sie reklama. W przypadku niezastosowania się do tego, kary będą wyciągane nieodwołalnie.... najpierw warn, potem blokada pisania.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group